( Μ.Ο.Θ. για τον νέο
Κ.Ο.Κ.)
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΤΟΥ ΝΕΟΥ
Κ.Ο.Κ. ΜΕ ΘΥΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΕΣ
Σε μια εποχή όπου η ελληνική κοινωνία έχει αποδεχθεί και
αγκαλιάσει το δίκυκλο, η κυβέρνηση μέσω της ανίκανης Διοικητικής
γραφειοκρατίας επιμένει στον κυκλοφοριακό ρατσισμό.
Αφού αιφνιδιαστικά το Υπουργείο Οικονομικών επέβαλε στα
τεκμήρια των μοτοσικλετών τριπλάσια αύξηση (30%) σε σχέση με
αυτή των αυτοκινήτων (10%) τώρα το Υπουργείο Μεταφορών φέρνει
για ψήφιση τον νέο Κ.Ο.Κ. ο οποίος περιέχει πλήθος απαράδεκτων
ρυθμίσεων σε βάρος των μοτοσικλετιστών.
Ενδεικτικά:
1. Στο άρθρο 52 διαιωνίζει τις αντισυνταγματικές απαγορεύσεις
κυκλοφορίας δικύκλων και επιτρέπει την θέσπιση νέων χωρίς καμιά
ουσιαστική εγγύηση.
2. Στο άρθρο 20 επιτρέπει σε όσους τετράτροχους έχουν κόμπλεξ με
τα δίκυκλα να περνάνε από πάνω τους με διαφορά 30 χιλιομέτρων
στους αυτοκινητόδρομους και 20 χιλιομέτρων στις οδούς ταχείας
κυκλοφορίας, εξομoιώνοντας τις μοτοσυκλέτες με τα... φορτηγά!
3. Στο άρθρο 35 επιτρέπει στους επικίνδυνους παραβάτες της
προτεραιότητας να στέλνουν άφοβα τους μοτοσυκλετιστές στο
νοσοκομείο επικαλούμενοι οτι... δεν τους είδαν!
4. Στο άρθρο 36 ποινικοποιεί τον από δεκαετίες παραδοσιακό
χαιρετισμό των μοτοσυκλετιστών που γίνεται αναβοσβήνοντας τα
φώτα.
5. Στο άρθρο 52 δίνει τη δυνατότητα να διατηρηθούν τα επικίνδυνα
φιδάκια των λεωφορειόδρομων που έχουν γίνει αιτία για χιλιάδες
τραυματισμούς μοτοσικλετιστών.
6. Στο άρθρο 107 επιτρέπει την ένταξη μιας παράβασης όχι
επικίνδυνης για τους άλλους (μη χρήση κράνους) στο point-system,
(πράγμα που δεν κάνει για μη χρήση ζώνης ασφαλείας...)
Προηγουμένως (άρθρο 12), το πρόστιμο για την ίδια παράβαση έχει
αυξηθεί από τις 23.000 στις 50.000 δρχ., όσο δηλαδή είναι το
πρόστιμο για όποιον ρίχνει λάδια ή πετρέλαια στο οδόστρωμα!
7. Διατηρεί στο άρθρο 49 το απαράδεκτο προνόμιο της Ε.Λ.Π.Α. στο
χώρο των αγώνων μοτοσυκλέτας παρά την αντίθετη δημόσια
δέσμευση του τότε Υπουργού Μεταφορών κου Καστανίδη που
μεταφράσθηκε σε εντολή προς την αρμόδια επιτροπή, η οποία
προφανώς αδιαφόρησε (εν όψει και της αλλαγής Υπουργού...).
8. Τα προβλεπόμενα όρια ηλικίας για την απόκτηση άδειας
οδήγησης δικύκλων (άρθρο 96 για μοτοποδήλατα και σχετικό Π.Δ.
για μοτοσυκλέτες) είναι τόσο υψηλά ώστε θα ενταθεί το φαινόμενο οι
νεώτεροι να οδηγούν χωρίς δίπλωμα.
Δεν θα επεκταθούμε σε άλλα σημεία. Πιστεύουμε όμως οτι:
Κανένας από τους σκοπούς που διακηρύττει η κυβέρνηση και
ιδίως η οδική ασφάλεια δεν μπορεί να επιτευχθεί χωρίς τους
μοτοσυκλετιστές. Οι ρατσιστικές διατάξεις σε βάρος των
μοτοσυκλετιστών που περιέχει ο νέος Κ.Ο.Κ. υπονομεύουν
την οδική ασφάλεια θεωρώντας τους μοτοσυκλετιστές
περιθωριακούς και πολίτες β' κατηγορίας.
1) ΟΙ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΕΣ , διακηρύττουν ότι δεν πρόκειται να
σεβασούν τον νέο Κ.Ο.Κ. στον βαθμό που εισάγει ή διατηρεί την
απαράδεκτη διακριτική μεταχείριση σε βάρος τους σε αντίθεση προς
το Σύνταγμα.
2) Καλούν όλους τους αναβάτες, όλους τους πολίτες, αλλά και όλους
αυτούς που θα κληθούν να εφαρμόσουν τις παραπάνω παράλογες
ρυθμίσεις σε αντίσταση κατά του κυκλοφοριακού ρατσισμού.
3) Ζητούν από τους Έλληνες βουλευτές να απαιτήσουν την εξάλειψη
ή τροποποίηση των διατάξεων που προαναφέρθηκαν, και αν δεν γίνει
αυτό, να καταψηφίσουν τον νέο Κ.Ο.Κ. στο σύνολο του διότι με την
παρούσα μορφή διασπά την ελληνική κοινωνία.
ΟΙ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΕΣ, ΩΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ
ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΝΑ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟΝ ΤΟΥΣ Ν0ΜΟΥΣ
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΦΩΝΟΙ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ (άρθρο 120) |